دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن
دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن
دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن در سان موریک.





متن آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن :
آخه من مگه بی کارم با اخلاقات بسازم
آره فک کن تو بردی بذار یه بارم من ببازم
آخه من مگه بی کارم تو هی با ما بجنگی
دروغ به تو نگفتم اینم آخر عاقبت یه رنگی
دم پر من نپلک و دور و برم آفتابی نشو
روتو کم کن باباجون با دم شیر همبازی نشو
دم پر من نپلک و دور و برم.آفتابی نشو
روتو کم کن باباجون با دم شیر همبازی نشو
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام روتو کم کن
♫♫♫♫♫♫
خیلی بهت حال دادم که تلافی در نمیارم
پاشو برو حال تو یکی و دور و بریاتو ندارم
خیلی خوش گذشته به تو یکی مثل اینکه انگار
روتو کم کن باباجون دست از سر ما بردار
دم پر من نپلک و دور و برم آفتابی نشو
روتو کم کن باباجون با دم شیر همبازی نشو
دم پر من نپلک و دور و برم آفتابی نشو
روتو کم کن باباجون با دم شیر همبازی نشو 

برای دانلود آهنگ اینجا کلیک کنید



تعداد بازديد : 705
چهار شنبه 29 مرداد 1393 ساعت: 13:49
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران

قالب وبلاگ